onsdag 9 november 2011

Vecka 21+6: Ont

Vid ansträngning har jag fått ont dels under kulan, samt som ett jättehåll i sidan. "Kanske foglossning" sa vännen "jag tror det börjar så". Sån tur är verkar hon ha fel. Symptomen är annorlunda vid foglossning vad jag kunnat läsa mig till. Men det är kanske dags att börja lyssna på kroppen. Så no more tennis... Det får bli promenader för hela slanten. Om man saktar ner lite när det börjar smärta blir det bättre, och det är ju okej när man går, men inte på tennisbanan.


Funderade över varför det är så den här graviditeten, när det inte var så förra. Vad är annorlunda. Hmm... ja inte att hjärnan slutar fungera i alla fall, för det är ju inte helt långsökt att tro att det faktum att jag varit gravid gör sitt till plus att jag den här gången har en tvååring jag kånkar runt på i tid och otid då hon inte behagar gå! Konstigt hur man inte tänker alls ibland!

3 kommentarer:

  1. Ja fy ja, sluta med tennis nu!!! Förstår att du vill spela, det är ju så roligt. Men det kan du göra sen. Viktigast är lilla kulan! Och ja, det är nog väldigt mycket annorlunda med en tvååring - nu är det du som tar det lugnt! :)
    Kram!

    SvaraRadera